Belgijska marka Quut została stworzona przez zespół agencji projektowej Pars Pro Toto, działającej na rynku innowacji od ponad 20 lat (m. in. dla takich marek jak Samsonite czy Volvo). Nic zatem dziwnego, że zabawki te od początku istnienia otrzymują liczne nagrody za odkrywcze, inteligentne rozwiązania i design. Ideą marki było oferowanie produktów, które w rodzicach budzą najlepsze wspomnienia z dzieciństwa, w dzieciach – kreatywność, a u każdego z nich – radość ze wspólnie spędzonego czasu. Twórcy marki sami są rodzicami. To przede wszystkim z myślą o nich tworzą zabawki, które angażują, w tym emocjonalnie, i oferują szerokie możliwości zastosowań: nie tylko do piasku, ale też wody, śniegu czy w przydomowym ogródku. Oryginalne wzornictwo i piękne kolory idą w parze z trwałością, ergonomią (są łatwe do przechowywania i transportu) oraz eko-odpowiedzialnością. Wszystkie produkty Quut są wolne od BPA, ftalanów i lateksu, i co ważne – podlegają recyclingowi.
Co wyróżnia tę zabawkę:
• nowa wersja popularnej gry
• ergonomiczny kształt i dobrze widoczne kolory
• kompaktowa, idealna do zabrania w podróż
• niezwykła estetyka wykonania
• pobudza wyobraźnię i kreatywność, zachęca do interakcji na świeżym powietrzu i do twórczej zabawy, w tym wymyślania własnych gier
• rozwija małą motorykę i koordynację ręka-oko
• wyjątkowa wytrzymałość i trwałość – posłuży nawet kilku pokoleniom dzieci
• bezpieczeństwo używania
• łatwa w utrzymaniu w czystości (myć powierzchniowo)
• materiał wolny od BPA, ftalanów, lateksu, który nadaje się do recyklingu
• doskonałe uzupełnienie pozostałych zabawek marki Quut, szczególnie serii Triplet i Cuppi
Idealnie nadaje się na prezent.
Kolor: ciemnoniebieski + jasnoniebieski + żółty + bordowy
wiek: 0 m+
liczba elementów: 7
materiał: polipropylen/ETP + PCV (piłka)
design: Belgia
wymiary: 16 x 11 x 5,5 cm
waga: 160 g
bezpieczeństwo i jakość: EN71, ASTM F963, ST 2012, SOR / 2011-17, AS / NZS, ISO 8124
Belgijska marka Quut została stworzona przez zespół agencji projektowej Pars Pro Toto, działającej na rynku innowacji od ponad 20 lat (m. in. dla takich marek jak Samsonite czy Volvo). Nic zatem dziwnego, że zabawki te od początku istnienia otrzymują liczne nagrody za odkrywcze, inteligentne rozwiązania i design. Ideą marki było oferowanie produktów, które w rodzicach budzą najlepsze wspomnienia z dzieciństwa, w dzieciach – kreatywność, a u każdego z nich – radość ze wspólnie spędzonego czasu. Twórcy marki sami są rodzicami. To przede wszystkim z myślą o nich tworzą zabawki, które angażują, w tym emocjonalnie, i oferują szerokie możliwości zastosowań: nie tylko do piasku, ale też wody, śniegu czy w przydomowym ogródku. Oryginalne wzornictwo i piękne kolory idą w parze z trwałością, ergonomią (są łatwe do przechowywania i transportu) oraz eko-odpowiedzialnością. Wszystkie produkty Quut są wolne od BPA, ftalanów i lateksu, i co ważne – podlegają recyclingowi.
Dodaj opinię