product_producer

Media Rodzina od ponad ćwierć wieku wydaje ciekawe i inspirujące książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

To my oddaliśmy do rąk milionów polskich czytelników bestsellerową serię o Harrym Potterze, która do dziś cieszy się ogromną popularnością. To my rozpowszechniliśmy historię czwórki dzieci, która przez starą szafę wkroczyła do magicznego świata Narnii. Nauczyliśmy tysiące polskich rodziców, „jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby do nas mówiły”. Sprawiliśmy też, że czytanie nie tuczy – dzięki serii Gorzka Czekolada, która jest nie lada gratką dla wielbicieli powieści kryminalnych i obyczajowych. Wreszcie – to my ubraliśmy klasyczne baśnie w nowe szaty przekładów i ozdobiliśmy je niezwykłym ilustracjami, które cieszą oko dzieci i ich rodziców. Opowiadamy o ciekawych przygodach Kici Koci, Pana Kuleczki, Cioci Jadzi, Pettsona i Findusa oraz wielu innych bohaterów.
Na początku naszej drogi była książka „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”. Przywiózł ją do Polski Robert David Gamble, Amerykanin, żeby – jak mówi – pomagała ludziom żyć. Zrealizowanie tej misji powierzył redaktorowi Bronisławowi Kledzikowi w firmie, którą założył i nazwał Media Rodzina of Poznań, Inc.
Wtedy, jesienią 1992 roku, nie przypuszczaliśmy, że będziemy wydawać następne książki. Jednak entuzjastyczne przyjęcie pierwszego tytułu spowodowało, że zaczęliśmy myśleć o ciągu dalszym. Robert Gamble, wierny swojej misji niesienia pomocy, okazał się niezgłębioną kopalnią pomysłów, a redaktor naczelny Bronisław Kledzik zajął się układaniem z nich fundamentów solidnego wydawnictwa.
Bezprecedensowym wydarzeniem w życiu naszego wydawnictwa stało się wydanie „Harry’ego Pottera” J. K. Rowling. Łączna sprzedaż cyklu osiągnęła już 7 mln egzemplarzy!
Wiele naszych książek i ich autorów otrzymało znaczące nagrody, m.in. Polskiej Sekcji IBBY, Polskiego Towarzystwa Wydawców Książek, Donga, Fundacji ABC XXI „Cała Polska czyta dzieciom”, Bestsellery Empiku, Komitetu Ochrony Praw Dziecka, magazynu literackiego „Książki”, „Pióro Fredry”, H.Ch. Andersena, Kornela Makuszyńskiego. Z dniem 1 stycznia 2020 nastąpiły zmiany w zarządzie poznańskiego wydawnictwa Media Rodzina. Stanowisko prezesa objęła Justyna Kardasz, dotychczasowa dyrektor handlowa. Wiceprezesem została Joanna Nowakowska, pełniąca funkcję redaktor naczelnej.
Obecnie nie tylko wydajemy książki, ale także promujemy czytelnictwo w różnego rodzaju akcjach i wydarzeniach. Poszerzamy bogatą ofertę literatury dla najmłodszych i nieco starszych, dopełniając ją dużą liczbą książek psychologicznych i poradników dla… każdego!

promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia majsterkuje
5,92 zł / 7,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia zakłada zespół muzyczny
5,92 zł / 7,90 zł
promocja
Media Rodzina -Kicia Kocia Nie chcę się tak bawić!
5,92 zł / 7,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia Co z tymi śmieciami?
5,92 zł / 7,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia na pikniku
5,92 zł / 7,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia. Co zasiejemy w ogórdku?
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kitty Kotty cannot sleep
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia na plenerze
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia w pociągu
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia jest chora
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia gra w piłkę
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia Zima
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia w przedszkolu
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia gotuje
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia Witaminowe przyjęcie
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia nie może zasnąć
7,42 zł / 9,90 zł
promocja
Media Rodzina - Kicia Kocia To moje!
7,42 zł / 9,90 zł
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl